fredag 18 juni 2021

Mors Dags present…Andra sprutan..!!!



 God förmiddag på er!

Här är en blåsig och mulen dag..men varmt! Kan ni tänka er när jag gick upp i morse vid 05.30, då var det redan +22 c!

Var ju återigen ett tag sedan jag var här, men det är lite mycket runt mig! Blir nog så när någon släkting går bort! Jag har iaf ordnat så allt runt begravningen är klart!

Ja annars har jag fått min andra spruta och det känns så skönt att vara färdig vaccinerad! Sen hoppas jag att dom snart vaccinerar alla! Vi ligger fruktansvärt dåligt till och jag förstår fortfarande inte varför vi inte får tillräckligt med vaccin!

Nu till något mysigt! Förra tisdagen fick jag min Mors Dags present…


Liseberg med mina döttrar och mitt älskade barnbarn! Vilken dag, så ljuvlig och vädret var fantastiskt! Den dagen gömmer jag och plockar fram i höst..likadant med i onsdags då jag var och hälsade på äldsta! Ytterligare en fantastisk dag!!

Förra veckan var A-L och jag på Göksäter. Var längesedan jag var där, men alltid kul med en liten utflykt. Handlade lite och vi fikade..


Kan ni tänka er, detta kostade 41:- måste väl vara bland det billigaste i hela Sverige!

Sen har jag äntligen kommit igång med löpningen, och det är ljuvligt!
Frukosten smakar aldrig så gott som just efter träning!
Och på balkongen dessutom!




Måste även visa lite av mammas blomsterprakt. Har även hunnit med ett besök hos henne!
Även varit med yngsta och Loke, så han badade och simmade, men jag var hispig..ha ha så rädd att han inte skulle orka!!




Som ni ser så försvinner dagarna fort! Jag har även fikat på Stallgården. I söndags med A och igår med A-L Var även på lite kalas igår då L fyllde år. 

Idag har jag Loke och kommer att ha honom lite framöver, vilket är så mysigt! Sedan ser jag så framemot att äldsta med familj flyttar tillbaka hit igen!!

Önskar er alla en fortsatt fin dag, och hittar ni några felstavningar, beror det på att jag bloggar från mobilen!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika