tisdag 22 juni 2021

Kusten…och Begravning!

 Hej på er!

Nu var det verkligen några dagar sedan vi hade sommarväder! Jag längtar så efter sol, värme och vindstilla dagar!

Idag blåser det iof sig inte så mycket och luften är lite klibbig!

Dagarna går så fort och tänk på fredag är det Midsommarafton! 

Här har det varit och är fullt upp, i morgon ör det begravning till min faster och det har varit en del att ordna med inför detta! 

Men jag har givetvis gjort trevliga saker sedan sist jag var här!

I lördags skulle jag åka till lilla mamma, hörde av mig till min kusin och undrade om han ville följa med, och självklart ville han!

Vi hade en riktig gofika, och satt ute och pratade länge. Min yngsta med familj kom också förbi en sväng! Så mysig dag!

Sen hade vi ett riktigt oväder i helgen

Regnet vräkte ner en stund och det åskade en del!
Söndagsmorgonen gick jag en morgonpromenad i en folktom stad och målet var frukost hos L.

Alltid lika trevligt att komma dit!
Sen känner jag mig faktiskt riktigt duktig, jag springer varannan dag, och vet ni vad? Jo detta har jag verkligen saknat!

Men nu mina vänner önskar jag er alla en fortsatt fin dag!
Var rädda om er och varandra! Kram Annika




1 kommentar:

  1. Trevliga dagar :)
    Nu ser jag fram emot att få träffa dig.
    Kram Katarina

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika