onsdag 30 juni 2021

Midsommar 2021!

 God morgon på er!

Här är en mulen och blåsig dag, men solen gör tappra försök att ta sig igenom molnen. Men tyvärr tror jag inte att den lyckas!

Här har som vanligt blås, men vi har faktisk även haft en del sol.

Ja som ni vet skulle det ju vara begravning och förra onsdagen, var det begravning till min faster.


Jag hämtade min yngsta på morgonen, så åkte vi till mamma och lämnade bl a matpajet som jag gjort. Vi åkte sedan vidare till kyrkan, och i denna kyrka är jag döpt, konfirmerad och gift. Även min äldsta dotter mötte upp där.

Kyrkan är så vacker inuti och ljusinsläppet är fantastiskt! Dagen var ju varm och solig och solens strålar flyttade sig runt kistan vilket var så fint.

Begravningen blev ljus och fin, blommorna och allting annat var även det så fint!

Efter akten åkte vi hem till mamma och både åt och fikade. Ja då är det inte kvar någon nära släkting på min pappas sida. Tänk så underligt livet ändå är!

Sedan var det Midsommar


Jag åkte till mamma på förmiddagen och stannade hela dagen.




Vi åt och fikade och det var en lugn dag. Tog även med mamma på en biltur, vi har ju inte gjort det på flera flera månader!
 Jag åkte hem på kvällen för att sedan tidigt på midsommardagen åka tillbaka. Då kom min äldsta dotter och mitt lilla barnbarn. Var så mysigt! Tänk vilken gåva att få följa alla hennes framsteg, och tänk så fort det går!

Ja sen har jag fikat med L och jag har även haft och har just nu Loke!

I måndag var jag

och lämnade blod. Var ett tag sedan sist och jag tror faktiskt att det räcker nu för min del. Jag har iaf bidragit med några liter genom årens lopp!

Nu önskar jag er alla, en fortsatt fin dag!
Var rädda om er och varandra! Kram Annika









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika