onsdag 7 augusti 2019

Tiden rusar i väg....!!

Har skrivit det flera gånger tidigare, men var tar tiden vägen???

Om några dagar fyller min lilla mamma år och om drygt en månad är det min tur. Tycker inte det är längesedan vi fyllde och nu har det snart gått ytterligare ett år!

Att tiden går fortare när man blir äldre, stämmer då inte!Jjag pratar med mina döttrar och även yngre än dem och alla säger likadant!

I bland skulle jag vilja stoppa tiden, men se det går ju inte!!

Jag har även dessa dagar givetvis fikat och sprungit....

 Måndagen med Agneta.....
 I går regnade det ju av och till och då hade jag tänkt städa förrådet...men nej nej, den tanken försvann fort! Smsade Karin ist och vips så träffades vi och fikade på Ikea..
Mycket trevligare än att städa förrådet. Fast det har jag gjort i dag ist! Letade efter en liten ljuslykta, men hittade den inte.....
 När jag sedan kom hem i går bakade jag en tårtbotten och en "kanelbulle sockerkaka" skall bli intressant att smaka den!


I dag var det så frukost och fika hos Liselotte. Jag köpte med frallor och det är så gott ibland....
Ja som ni ser, så har jag många goda vänner och vi gillar alla att fika....

Önskar er alla en fortsatt mysig dag!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Oj vad mycket du hinner med om dagarna. Men så vaknar du ju tidigt också :) Fina bilder som alltid. Kul att få följa dig.
    Jag skulle ha svårt att komma i kapp fikandet, men så är jag lite dålig på gå ut och fika, fast jag älskar det.
    Här är det lite grått och trist i dag.
    Må så gott. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika