lördag 10 augusti 2019

Pride flaggan...Fika dagar...och Kakor...!!!

Hej på er i regnet!
Regnat i natt och i morse..sedan har det varit uppehåll..men nu började det regna igen. Men skön luft...+20 c.

I torsdags var A-L och jag på roadtripp. Först till Göksäter, där vi började med kaffe....


 När vi var klara där, åkte vi vidare till....




 Så mysigt ställe..och där satt vi ute och njöt av det härliga vädret, tills det började regna!

I går åkte jag och min yngsta till Slusscaféet. Så varmt..jag älskar ju sol och värme men fick faktiskt sätta mig i skuggan...



Efter det åkte vi till Överby och gick och kikade lite!
Säger det igen och igen..är så stolt över mina två döttrar och det är så fantastiskt att umgås med dem var och en för sig, men givetvis även tillsammans!

I morse efter frukosten åkte Lisa och jag till Två fröknar..fikade gjorde vi på Stallgården.

När jag sedan kom hem, bakade jag lite...har varit tomt i frysen för just kakor och är alltid så gott att ha lite....



Avslutar med en vacker flagga...
 Blev så glad när jag kom hem i torsdags och såg att mitt bostadsbolag hade hängt upp denna...

På kvällen visade sig denna på himlen...
Ganska komiskt!!!

Men nu mina vänner, önskar jag er alla en fortsatt mysig lördagskväll!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika