söndag 18 augusti 2019

Mors födelsedag....Träff med dem jag Älskar mest...samt Tandläkaren...!!

Ja då var det en vecka sedan sist!!

Hej på er förresten, hoppas allt är bra och att ni njutit av helgen!
I dag är det så ljuvligt även om inte solen visat sig..så är det vindstilla och nästan +20c..så här vill jag sedan ha hösten!!

Det händer ganska mycket på en vecka har jag kommit på, även om det inte alltid känns så!
Jag har sprungit, fikat med Liselotte och A-l men det är ju ungf som vanligt!!

 Mycket gofika hos Liselott....

I tisdags var det så dags för det årliga besöket hos....
 tandläkaren! Allt gick finemang och tja..gick därifrån 900:- fattigare...
Men strunt i det, är så viktigt att man går regelbundet och tittar till sina tänder!

I torsdags hämtade jag så lilla mamma vid bussen på Torp.
Tänk det var ingen vanlig dag!! Nej för det var lilla mammas födelsedag!!
Kan ni tänka er...hon fyllde 87 år..vem kan tro det när man ser henne??
Om jag inte känt henne hade jag gissat på några å 70 år!

På kvällen firade vi henne..för då kom min yngsta och hennes man,  vi hade det så mysigt!!

Fredagen var det lite tråkväder, så då var vi på Kärrstegens gård och även BlomsterLandet.

I går förmiddag gick vi till Lejas i regnet.
 Satt där en lång stund och vi hade det så mysigt!

Sen i går eftermiddag kom min äldsta och hennes sambo, de hade med pizza och även min yngsta kom  vi hade en så ljuvlig eftermiddag!!

I morse var jag ute och sprang..trodde inte mina ögon när jag tittade på termometern och det var +19c, så det blev en löptur i kortbyxor!!

Efter frukosten och lite fix, åkte vi till....
 och fikade.
 Är så glad att våra skärgårdsbåtar fortfarande går! Alltså att de inte tagit bort dem...


 En liten färgprakt vid ytterdörren till Snäckan...


Ja mina vänner, efter detta åkte lilla mamma hem, och jag åkte till Liselotte.
När jag sedan kom hem har jag städat av lite..och nu skall jag gå ner i källaren med lite saker!

Önskar er alla en fortsatt fin söndagskväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika