lördag 8 juni 2019

Pingstafton...!!

Glad Pingst!

Märkligt väder..ibland regn, eller sol men behaglig temperatur, runt + 19 c.

I går var jag på frukost och när jag sedan kom hem så städade jag.
Dammade tvättade golven och fixade lite!
Kvällen var jag i väg och åt räkor och vinet stod jag för.

Då var det Pingstafton! Tänk så många som gifter sig i dag. Bröllop är någonting helt fantastiskt! kläder, blommor, fest och allt det där som hör till!!

Min yngsta gifte sig för snart tre år sedan, och tänk all planering innan, vilken klänning hon skulle ha, blommor, mat, dukning och dagen innan, sedan själva bröllopsdagen...ja den var helt magisk!!
En otroligt vacker dag, med ett så vackert brudpar!!

I morse sprang jag en runda och sedan var L här på frukost. Vi var sedan en sväng till Stenungsund...och när vi kom hem åt vi middag på hennes balkong.

Nu är jag hemma igen och det kommer att bli en lugn kväll!

Önskar er alla en fortsatt fin Pingsthelg!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika