måndag 10 juni 2019

Det skall vara lätt att umgås...!!!

Varmt och skönt är det ute, även om det inte är klar sol...behöver jag säga det igen?? Jag Älskar sol och värme!
Satt lite på balkongen förut..och då var det klar sol!

I går däremot regnade och Blåste!! det. Regnade inte hela dagen men kom ordentliga skurar då och då...

Ingen som hört mig tydligen, att jag önskade en repris av förra sommaren!!

I morse var det tvättdag..och som ni vet brukar jag passa på att springa då. Det jag tänkte på i morse var att det var så mycket trafik ute..trots att klockan inte ens var 06.30.

Efter tvätt och löpning var jag på fika hos grannen och sedan iväg till L.

I går var det också fika, fast hos mig på morgonen...




Tänker ofta på det här med vänner! Jag är så lyckligt lottad som har flera, och som ni redan vet är det bara riktiga vänner jag har! Vad menar jag då med riktiga vänner?? Jo det är de som alltid finns där och som du kan lita på!

En vän för mig är att det skall vara lätt att umgås, inget märkvärdigt eller tillgjort. Bjuder man på fika eller vad det nu är så tager man vad man haver!
Sen skall man inte behöva säga till sin vän, att det här vill jag inte att du berättar för någon, utan för mig är det en självklarhet.

De där som jag haft genom åren som varken är tysta eller som suger energi, de har jag gjort mig av med!

Så om någon av mina goda vänner läser här...så vet ni att jag är så tacksamma för er!!

Ha nu en fortsatt fin dag!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika