torsdag 6 juni 2019

Nationaldag... VARMT..och Klippt mig..!!!

Go kväll på er!

Alltså klockan är strax efter 19.00 och jag har +28,8 c i skuggan. Vilken dag det varit! Så Varmt och
skönt!
Även i går var ju en fantastisk dag!

Jag Älskar ju detta väder, skulle kunna ha det i flera månader och jag hoppas så, att sommaren skall bli så här!

I måndags var A-L och jag på Yerba och i tisdags var min förra granne här. Alltså hon är världens positivast och det är så kul att ses..så mycket skratt!

Sen är det så kul för jag skulle kunna vara mamma åt henne. Jag vet när jag flyttade in här, då träffades vi första dagen och på den vägen har det sedan blivit. Även om hon flyttade härifrån så har vi ändå hållit kontakten genom åren!

På eftermiddagen i tisdags var jag med Liselotte till Pingskyrkans loppis. Är andra gången som jag är där..och ännu en gång!! Loppis är ingenting för mig!

I går var jag så hos frissan och nu hade jag bestämt mig, så efter några år med lite längre hår, klippte jag mig kort! Så skönt!

Då är det Sveriges Nationaldag i dag!

Jag började dagen med en löptur...var drygt +21 c innan klockan var 07.00.
Var en skön och lång sväng..och sedan när jag kom hem blev det frukost på balkongen..


Sedan var Liselotte här på fika. Efter det hämtade jag Lisa och så åkte vi till Vänersborg. Gick en promenad innan det var dags för fika på Skräcklestugan....

 Så gott med våffla och lime marinerade jordgubbar!!

Efter det var det middag här hos mig...

Nu sitter jag och tittar ut över en mörk himmel..kom några få regnstänk..och jag undrar jag, om det blir åska och regn??


Avslutar med att visa hur vackert rhododendron blommar i år..eller förresten inte bara den, utan allting blommar så fantastiskt mycket i år!!

Önskar er en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Ps..nu kom regnet!! Det Vräker ner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika