söndag 2 juni 2019

Kusten...Utflykt..och Ny månad..och Postnord..!!!!!

Tänk då är det redan 2:a juni! Säger välkommen sommarmånaden...men vädret..hmmm...ja det är ingen sommar precis!

Gått några dagar igen, sedan sist, och jag har hunnit med en hel del!

I tisdags var A-L och jag på det nyöppnade köpcentrumet Kongahälla. Vi hade en så trevlig dag!
Det är ju nytt och fräscht annars hade de ungefär samma butiker som Torp och Överby.
Det som jag tyckte var dåligt, var att du fick stå gratis med bilen i två timmar, sedan var du tvungen att betala!! Har aldrig tidigare varit med om detta! Kommer jag att åka dit igen?? Tveksamt!

Jag har även fikat med Liselotte och i onsdags kväll var Lisa här, sedan på torsdagen var ju röd dag då. Så då åt vi frukost hos henne och sedan var vi på Överby. Efter att vi ätit middag åkte jag till kusten och lilla mamma.

Fredagen demade jag olivolja bl a på Skeppet.

Slutar aldrig förvånas över postnord!! Jag är såååå trött på dem, fungerar så dåligt med utlämning av paket!!
Skulle få hemleverans i tisdags från dem, de ringde på port tfn och jag släppte in dem.
Döm om min förvåning när jag kom hem och det inte fanns ngt paket. Fick då ett sms att nästa dag efter 16.00 kunde jag hämta det på Willy´s.

Åkte inte dit på onsdagen utan var där på torsdag morgon..återigen fanns det ngt paket?? NEJ självklart inte.
I stället fick jag ett nytt sms i fredags att jag då kunde hämta det. Men nej, då är det tyvärr redan för sent!

Så jag fick improvisera mitt demo eftersom jag inte hade något material!!

Jag tycker ju att det är underbart att springa när jag är på kusten, så tidigt i fredags morse var ju ute. Enda som hördes var fågelkvitter och mina fotsteg....



 Fantastisk morgon, att springa utmed havet!!







Både i går och i dag har vi varit och fikat på Hamnbageriet, och sedan har jag grejat lite hos mamma.

Ätit, fikat och druckit gott och lilla mamma är fantastisk!! Innan jag sedan åkte hem, passade jag på att ta några bilder i rabatten....




 Lilla humlan, så söt...


Hela rabatten svämmade över av dessa små nyckelpigor....

Nu är jag som sagt hemma igen och jag önskar er en fortsatt fin söndagskväll!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika