måndag 15 april 2019

Mammografi dag.....!!

God morgon!
Solen skiner och det var drygt -4 c i morse när jag gick ut!

Tog en uppfriskande promenad till lasarettet här i stan där det var dags för....


Är så skönt att bo mitt i stan och ha gångavstånd till lasarettet! Jag är så glad att vi fortfarande har kvar iaf lite här på lasarettet, och däribland bröstmottagningen! Annars är vi tvungna att åka till NÄL som ligger i Trollhättan.

Personligen tycker jag och inte bara jag att det är vansinne med att flytta det mesta till NÄL!! Vi har ett toppen lasarett här i stan...Lysekil och Strömstad har också lasarett, men det tvingas också åka till NÄL!!

Undra hur de som bestämmer tänker???

Hur som helst är det så skönt att mammografin är gjord, och tyvärr håller jag nästan på att svimma varje gång, för det gör så ont!
Men den saken skulle aldrig få mig att avstå från det, och jag hoppas att du som läser också går på kontroller och inte struntar i det!

Annars då, vad erbjuder dagen i dag??

Om ngn timma skall jag träffa A-L på stan och ikv blir det en sväng hem till Lisa.

Tänk..nu är vi inne i påskveckan och det är väl då många träffar sina nära och kära!!


Jag skall träffa mina på skärtorsdagen, då kommer de hit och jag skall fixa lite mat.
Annars får jag se vad som händer, är ju sedan hela påsken kvar!


Ha nu en underbar dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Kom på att jag inte har besökt dig på ett tag. Så i dag kikar jag in och läser i kapp dina senaste inlägg som jag missat. Alltid lika trevligt. Ha en fin dag. Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika