söndag 14 april 2019

Årets majblomma....Demo...och Kall vind!!!

Sedan sist jag var här, har väl vädret inte ändrat sig så mycket! För vinden är fortfarande så isande, och vi har haft frost på nätterna, och i fredags morse hade vi -6,9 c.

Denna vecka har jag demat torsdag och fredag på City Gross, Torp. Varit matmässa och då är det extra roligt, för då är vi flera stycken som demar!

Både torsd och fred morgon blev jag bjuden på frukost hos Liselotte innan jobbet, så ljuvligt att börja dagarna så!

Jag köpte tulpaner på IKEA härom dagen..så vackra!!!



Jag har även köpt årets majblomma!

Tänk att denna lilla blomma kan göra så mycket för så många! Sedan tycker jag att det är fruktansvärt, att dessa barn som säljer blommorna skall bli rånade på sina pengar!! Kan säga att jag blir så förbannad..hur man ens kan komma på tanken att göra det!!!

I går var det frukost hos Lisa och sedan åkte vi bl a till Överby...
Givetvis fikade vi där!

I morse när jag vakande var det inte minusgrader utan runt +0 c..så då tog jag på mig löparkläderna och gav mig ut! Så ljuvligt!! Sedan var Liselotte här på frukost.

Strax efter lunch hämtade jag upp min yngsta, så åkte vi bl a till Torp. När jag sedan kom hem igen satte jag mig med middagen på balkongen..där var det lä, så njöt där en stund.

Nu får ni ha det så bra och önskar er en fin vecka!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika