torsdag 25 april 2019

Påsk.. Göteborg....och Kusten...!!!

Hej på er!!

Alltså vilken värmebölja vi fått!! Sol växlande med soldis och så varmt och skönt! Helt underbart!
Men för en stund sedan började det regna, så det har kommit iaf lite!

Nu var det så längesedan sist! Tyckte ändå att jag blivit duktig på att blogga, i alla fall ett tag. Men nu så är jag här igen!!

Sedan sist har jag givetvis sprungit varannan dag, och det går fantastiskt bra..eller skall jag vara ärlig så känns det lite i knät!

Jag har fikat med Liselotte, varit hos frissan och klippt mig och blekt slingor! Lisa och jag har också träffats och fikat och ätit.
Jag har även träffat A-L och fikat på Yerba...


Sedan var det Påsk, eller onsdagen då åkte jag till Torp och handlade passade även på att ta en kopp i lugn och ro!

Skärtorsdagen var det lite påskmat här, för döttrar med respektive1 Var en så fantastsikt mysig kväll. Mycket skratt och spelade ett så kul spel..





 Tack igen för en så mysig kväll och för påskpresenterna!! Ni är bäst och jag Älskar er!!!

På påskafton var det frukost hos Lisa och sedan åkte vi tåget till Göteborg...
 Var en ljuvlig dag och vilket väder! Vi avslutade det hela med en kopp kaffe och en glass i Trädgårdsföreningen!

På påskdagen åkte jag till kusten...
 Vi har givetvis fikat på Hamnbageriet..

Vi har suttit ute och solat, fikat och ätit middag..och som jag brukar hjälper jag givetvis lilla mamma med det hon behöver ha hjälp med!

 I morse när jag var ute och sprang, så passade jag på att plocka en liten bukett med vitsippor.
De är snart överblommade...men i rabatten hos mamma..där blommar det..och tänk att nu är det vår!





 Björkarna är även helt utslagna och ja..det har gått så fort..men är ju en helt fantastisk tid vi har framför oss....

Innan jag åkte hem i dag så önskade mamma Grebbestad..så självklart var vi på Sjögrens!

Som sagt nu är jag tillbaka hemma och även om jag älskar att vara iväg och att det hänmder saker och ting..så är det skönt att vara hemma igen!

Önskar er en fin kväll!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Vilken mysig påsk du hade :) Och fint väder. Ser att ni har kommit långt med våren, nästan sommar. Vi är också på gång. Snön är nästan borta nu. Det är konstigt, att oavsett när påsken är så är det som att snön håller sig kvar till dess. Det är så skönt att barnen har kunnat börja cykla. Inget mer skjutsande, bara om det spöregnar.
    Ha en fin vecka. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika