tisdag 9 april 2019

B12 och ännu en ljuvlig dag....!!!

Vaknade tidigt i morse, gick upp tittade på termometern och den visade -2,3 c, så det var bara att ta på lite mera kläder inför morgonens löptur!

Kändes hur jag än sprang att jag hade motvind och den var riktigt isande!

Efter frukost och dusch kom Liselotte på fika, och sedan har jag suttit i lä på balkongen! Alltså jag älskar det!

Ikv skall jag hem till Lisa.

I går morse tog jag en promenad till vårdcentralen, tänk vilken lyx att kunna gå dit ist för att ta bilen!
Fick min B12-spruta och som vanligt blev jag lika pigg!

Så nu dröjer det tills i början av juni för då är det dags att fylla på depån!!

Satt lite även i går på balkongen!! Men innan dess gick jag till Yerba (vet att det bytt namn) och dit kom även A-L så vi satt där en stund och bara hade det bra!

Vi gick lite tidigare än vad det var tänkt, för det kom två unga tjejer och satte sig vid sidan av oss, och de pratade dels högt, men sedan klagade de på chefen, arbetskamrater någon f.d vän osv..blev så tröttsamt att höra dessa två!

Tänkte när jag satt där..eftersom de namngav de som de pratade om..tänk om jag känt ngn av dessa!!!

Åt när jag kom hem och som sagt satt lite på balkongen..fick ett sms av Lisa, så hon kom hit på fika.

Ha nu en fortsatt fin tisdag och jag hoppas solen skiner även hos dig...här är våren verkligen på väg..tussilago, vitsippor, blåsippor, blommar och träden börjar så sakta så sakta skifta lite...

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika