lördag 16 mars 2019

Tidiga mornar..och FaceTime samtal...!!!

God eftermiddag denna lördag!

Vet inte om jag skall skriva om vädret! Är väldigt växlande som vanligt! Ja du vet lite sol, regn och blåst ungefär som det brukar vara!!

Jag har funderat jättemycket på det här med sömn! Vissa nätter sover jag ganska bra, men de flesta vaknar jag så många gånger! Som i natt!! Vaknade efter ca 3 timmar och var pigg. Tja vad gör du mitt i natten innan klockan ens är 03.00?? Jo försöker somna om!!
Låg väl i en timma innan jag somnade och sov väl en timma ungf. Kan säga att vissa mornar blir tidiga!!

Jag har alltid varit morgonpigg, men när man vaknar så där runt 04.30 eller 05.30 och inte kan somna om,  då kan jag säga att dagen blir ganska lång!

I torsdags morse var en sådan dag..vaknade tidigt men tänk vad jag hann med innan jag åt frukost hos Liselott...


Efter frukosten hämtade jag lilla mamma på Torp, och som alltid fikade vi där!

 Fick så vackra blommor av mamma!!

I går var lilla mamma hos frissan och permanentade sig, blev så bra! Sedan var vi en sväng till IKEA.

Annars har jag fikat på Torp med A-L, fikat hemma med Lisa och även Liselotte.

I morse var det som sagt en tidig morgon, så efter frukosten åkte vi till Göksäter! På vägen dit ringer mobilen, och kan ni tänka er..det var FaceTime från Yohanna! Åhh så ljuvligt att höra hennes röst, se henne och även omgivningarna!!

Ja jag har handsfree i bilen, men eftersom det var FaceTime så stannade jag bilen på en p-plats.

Handlade inget speciellt på Göksäter, jag tycker ju att det är samma och samma saker, men lilla mamma ville dit en sväng. Efter det så var vi på BlomsterLandet.

Ja sedan har jag lagat middag och vi har sett på damstafetten på skidor, och det är fortfarande skidor på tv.

Nej nu skall jag fortsätta se på skidor, så jag önskar er en fortsatt mysig lördag och helg!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika