tisdag 12 mars 2019

Frost....!!

Tänk i går när jag gick på så visade utetermometern på -7,7c. Brr...
Men sedan steg solen upp och då blev det några grader varmare. Men vinden var så kall!

I morse var det också minusgrader och solen letade sig upp även i morse, men sedan tror jag att den blev trött för nu är det mulet!

Tvättade i går morse, som jag brukar göra på måndagar men eftersom det ser ut som det gör i torkrummet, så torkar jag en del av tvätten i lägenheten. Jag gillar inte att ha tvätt hängande så, men eftersom jag vägrar städa efter någon annan så får det bli så!

När tvätten var klar tog jag en promenad genom Hasselbacken och sedan hem till Liselotte.


 Blommorna var lite frostiga...


Åt frukost hos Liselotte och sedan hade hon gjort en god....
 Självklart med grädde till! Mums...

När jag sedan kom hem strök jag min tvätt och satte mig sedan lite i solen. Kan säga att den tar..blev röd på bara en liten stund och fick klåda på bröstet. Så det blir i år precis som förra året att täcka just bröstet!
I går kväll var Lisa sedan här på kaffe.

I dag har jag haft besök av Jane. Hon hade bakat tekakor som hon hade med, så åt en ljummen sådan..
Hon var sedan så snäll så hon hjälpte mig att vända mina fönster!
Äntligen fick jag putsat dem!!

Nu är det skidor som jag skall titta på, och senare ut till Torp där jag skall träffa Josefine och ta en fika!!

Önskar er alla en fortsatt fin tisdag!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika