måndag 18 mars 2019

Ovädret drog förbi...och Måndag igen...!!

Vilket väder vi hade i går..Blåste så otroligt och regnade av och till. Mest till på eftermiddagen!!

Sen när jag tittar ut nu och ser att solen skiner så tänker jag...hur konstigt är inte det här med väder??
Jag brukar ju kika på SMH:s  app som jag har i telefonen, men det är sällan som vädret blir som den visar!

I går morse efter frukost och att lilla mamma packat, så åkte vi till Snäckan. Var premiär för mig för i år, eller förresten vet inte när jag var där senast...
Är alltid trevligt att komma dit, men det mysigaste är nog ändå när man kan sitta ute!


 Helt plötsligt såg vi regnet dra in..och som det regnade...
 Men vi satt ju inne så då spelade det ju ingen roll...fniss...

Efter att vi fikat, så körde jag lilla mamma till bussen och så åkte hon hem.
Jag däremot åkte inte hem, utan åkte och hämtade Josefine, så åkte vi till Torp.

Tack så mycket älskade Josefine för "gofikan"!

När jag sedan kom hem städade jag lite och sedan blev det skidor på tv.

I morse vaknade jag strax efter 06, och det passade jättebra, för jag hade tvättid.
Fördelen är ju att tvätten är  klar fort.
Liselotte kom sedan även hon tidigt..på frukost!

Nu har jag även strukit min tvätt, och snart är det dags för middag!
Så nu önskar jag er alla, en fortsatt fin dag!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika