tisdag 19 mars 2019

Positiv till livet...!!!

Jag känner varje morgon när jag vaknar, att jag är tacksam för livet och att det är en ny dag!
Ta som när jag vaknade i morse, det var inte så många plus grader men solen var på väg upp, och då kände jag, vilken underbar morgon att vakna till!

Försöker att alltid vara positiv och tycker att jag för det mesta lyckas med det!
Som jag skrivit så många gånger förr...Man skall " Se möjligheterna i stället för hindren "!

Det är ju det där lilla i livet som är så fantastiskt! Jag gläds tex åt att träffa mina Älskade döttrar, fika med goda vänner, eller som i dag när solen skiner från en klarblå himmel!

Visst har jag också dagar då min kropp inte mår så bra p.g.a. artros och fibromyalgi men det är ju som det är, och för mig finns ingen anledning att klaga, för det är inte jag!

Så ja..jag är nog positivt inställd till livet!

På förmiddagen tog jag en promenad till Liselotte och när jag sedan kom hem igen..fällde jag upp min solstol och satte mig på balkongen! Såå ljuvligt!!

Har ätit middag och även fikat där.

Ja det var mitt lilla inlägg för i dag!

Så nu önskar jag er alla en fortsatt fin dag och jag hoppas av hela mitt hjärta att ni har det bra!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika