söndag 23 december 2018

Dan före dan....!!!

God eftermiddag på er!

Jag hoppas att julfriden lagt sig hos er och att ni inte stressar för mycket!
Här är det lugnt och skönt, och det är ljuvligt!

Tänkte när jag loggade in här..men kära nån är det så längesedan jag var här!! Jag förgyller ju mina dagar och då glömmer jag bort er här...vilket givetvis inte är meningen! För jag är ju så glad att ni finns här och läser min blogg!!

I tisdags åkte jag tåget till Gbg där Yohanna mötte upp så gick vi till NK och fikade. Var en så mysig stund, just att sitta i lugn och ro och bara prata!!

Onsdagen var det så dags för E H på Torp och då träffade jag A-L, torsdagen var det återigen dags för E H men då med Agneta.

Tänk att jag inte känt dessa "damer" i så många år och så har vi alltid så mycket att prata om, och tiden bara rusar i väg!

Givetvis har jag även fikat med andra under dessa dagar!

I fredags var Liselotte och jag bl a på IKEA.

När jag sedan kom hem städade jag, och skulle precis sätta en bröddeg, när Josefine hörde av sig och undrade om jag ville med till Torp. Självklart!!
Vi hade en så mysig fika!!

När jag sedan kom hem gjorde jag...



I går hämtade jag lilla mamma på Torp och vi var där även i dag!

Det är så skönt, jag har fixat all julmat och julklapparna är inslagna, så nu kan jag bara njuta!
Just nu griljerar jag skinkan och jag har lagt emellan tårtan!

 Så mina kära vänner jag hoppas att ni kommer att följa med mig här även nästa år!


Misteln är självklart på plats, så vi får se om det kan bli en puss under den nu i jul!

Jag önskar er alla en riktigt GOD JUL!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika