lördag 29 december 2018

Julen 2018...!!!

Go kväll!

Tänk då är det bara tre dagar kvar på 2018, sedan skall man komma ihåg att skriva 2019!

Tänk som jag hade önskat snö till julen, men det blev ingenting av med det! Varit ett par dagar med sol, annars dimma och just nu regnar det!

Hur var då min jul?? Jo helt fantastisk!

Hämtade min lilla mamma i lördags på Torp, och så fikade vi lite innan vi åkte hem till mig.

Yohanna och Amanda kom på fika på eftermiddagen och de passade även på att lämna av julklapparna!

Söndagen var mor och jag återigen på Torp. Var så skönt att sitta och titta på alla som stressade runt och veta att jag själv var klar!

Döttrarna hade inte önskat ngt specifikt i julklapp utan de sa båda två..." Överraska mig "!
Så vad gjorde jag då?? Jo jag köpte två Kinderägg och slog in i paket...

Men självklart hade jag köpt lite andra saker också...

Julaftonen åt mor och jag frukost i lugn och ro och efter det kom Yohanna och Amanda. Vi åt lite julmat tillsammans med dem, och sedan på eftermiddagen kom Josefine och Niklas.

När de kom passade vi på att dela ut julklapparna och efter det åkte Y och A och då åt vi julmat igen med J och N.



 Tårtan i år blev som en julklapp!!

 Tomten kom till mig också! Så Tack döttrar med resp för så fina julklappar!!

Efter att J och N åkt tittade mor och jag på Midnattsmässa från Rom. Det är en tradition vi har sedan flera år tillbaka!

Juldagen så kom Yohanna hit på förmiddagen och när hon sedan åkte kom Liselotte hit på tårta.
Annandagen åkte mor hem och jag var hos Liselotte.

Senare på eftermiddagen hämtade jag Josefine och Niklas och så åkte vi till E H på Torp.
Kvällen tillbringade jag hos Lisa.

Ja ni ser ju att jag inte suttit med armarna i kors...fniss

Sedan torsd-fred har jag demat på City Gross Uddevalla och Överby.
Var lite strul i går...skulle demat samma som dagen innan men i går fanns det bara en grej.

I morse tog jag det lugnt och så vid 11 kom Susanne. Alltid lika trevligt att ses!! Vi har så mycket att prata om och nu var det ju ett tag sedan sist!

Har efter det varit på gofika hos Liselotte.

Sitter här och tittar på alla julsaker som är kvar fortfarande! Men jag tror att jag skall vänta tills Nyårsdagen med att ta bort dem!

Så mina vänner, ha nu en fortsatt fin lördagskväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

  1. God fortsättning Annika :) Nu har vi ett helt nytt bloggår framför oss. Hoppas att det blir många trevligheter som vi kan dela med oss av. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika