måndag 17 december 2018

" En julsaga"...och Kul skylt...!!!

God eftermiddag!
Kom lite lite snö i går kväll och i natt, så nu är det iaf ett vitt pudertäcke på marken!

Helgen som varit försvann i ett huj...gjort det där jag är bäst på...fikat!

Men i går var jag på ett ställe jag aldrig varit på förut!

Josefine beställde för ett tag sedan biljetter till sig och Niklas...men tyvärr blev han sjuk så jag hoppade in i hans ställe!

Hon hämtade mig vid lunch i går oh så åkte vi till Gbg. Började med att fika och sedan gick vi i ett par affärer innan det var dags att gå till...



 Vi skulle titta på....
 Kören som stod och sjöng julsånger..vilka röster!!!

 Var en helt magisk föreställning!!!
 och dessa röster, både de vuxna och barnen!!
Allting avslutades med " O Helga natt". Så otroligt vackert!!!
Tack Josefine för en fantastisk eftermiddag!!!

Har ni aldrig sett filmen eller läst kortromanen, så gör det! Är en tragisk fast samtidigt en helt fantastisk historia!
Vem som har skrivit den?? Jo Charles Dickens!

I dag har jag varit hos frissan och klippt mig lite. Trivs så bra med längden jag har nu! Sedn gick jag till Yerba där May-Britt mötte upp. Så vi hade en mysfika där!

Sedan har Liselotte varit här och om en stund kommer Lisa.

Måste bra visa skylten jag såg i stan härom dagen!
Så kul, att gatukontoret skojat till det lite!!

Men nu mina vänner önskar jag er alla en fortsatt mysig måndag, och jag hoppas att ni inte stressar för mycket nu inför julen!
Är ju bara en vecka kvar i dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika