söndag 2 december 2018

1:a Advent...December...Tjejträff...och Demat..!!

God eftermiddag denna gråa och regniga dag!!

Då är det 1:a advent..så mysigt!
Jag åt frukost hos Lisa i morse, där var det första adventsljuset tänt och under tiden som vi åt frukost tittade vi på skidor på tv.

Sen har vi varit på Överby en sväng. Gått lite i affärer och självklart har vi fikat!

Sedan sist har jag fikat med Liselotte och i tisdags var Marianne och jag på Lejas. Var så längesedan vi sågs!

I onsdags var A-L och jag en heldag på Göksäter. blev som vanligt en...


 Sen i torsdags var Jane här på fm och på kvällen hade jag min årliga tjejträff!

Vi skulle egentligen varit två till, men förkylning och julbord satte stopp för det!
Jag hade så trevligt och niger och säger Tack till er som var här!

 Jag målade en trälåda svart för ett tag sedan och så har jag pyntat den lite!

 Mandelmusslor blev det till kaffet..
 Men innan dess blev det tacopaj och sallad....
 Givetvis drack vi glögg allra först..!
 Tänk..det blev lite julafton för mig..när jag fick några paket! Fick även amaryllis stänglar

Sen har jag demat fredag och lördag, och efter demot i går var Lisa här på lite mat..och så hade hon med sig vin!

Ja mina vänner då önskar jag er alla en fortsatt mysig 1:a advent!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika