måndag 10 december 2018

Jul på Liseberg...lilla Mamma....och B12..!!!

God eftermiddag denna Nobel dag!

Hur har ni det??
Här är det bara bra, och ännu bättre blev det för en vecka sedan då jag fick min B 12 spruta. fantastiskt att känna hur kroppen kommer igång igen, och jag blir så pigg!

Annars har det som vanligt varit fika hemma med Liselotte, på E H på Torp med Agneta och som vanligt satt vi i nästan 5 timmar!!

I fredags var jag först hos min lilla faster på morgonen och sedan hemma hos A-L, alltid lika mysigt!
På kvällen var jag hemma hos Lisa på räkor och jag hade med vin!

Sen i onsdags blev jag som barn på nytt..så där ungf 5 år!! Vad gjorde jag då?? Jo Älskade Josefine och jag åkte till Jul på Liseberg!
Vi var nere runt 17.45 och som alltid så vackert!!!








 Självklart fikade vi....

 Största  hallongrottor och kokostoppar jag någonsin sett!!!


 Fick en av Josefine..så ljuvligt god!
 Jag köpte en tomte och en gran!

Var en underbar kväll! Så Tack igen Josefine så mysigt!!

I lördags hämtade jag lilla mamma på Torp. Var längesedan hon varit hos mig. Vi gjorde Torp och Ikea på lördagen och sedan i går var vi på Kärrstegens gård.





Varit en lugn helg! I dag på fm var mor och jag på Lejas innan hon tog bussen hem.
Sen har jag storstädat och nu kikar jag lite på Nobel på tv:n.

Lisa kommer hit om en stund på kaffe och macka!

Så mina vänner, nu önskar jag er alla en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika


1 kommentar:

  1. Mysigt med Jul på Liseberg :) Du hittar alltid små guldkorn.
    Skönt att B12 sprutan gör dig gott. Här är det över 20 grader minus i dag. Brrr!
    Önskar dig en riktigt trevlig och skön helg. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika