söndag 25 november 2018

De bästa som jag har i mitt liv....och Ödmjuk inför livet..!!!

Att jag har många vänner i mitt liv, tror jag redan att ni förstått, och de betyder så mycket för mig och jag är så Tacksam över er alla!!

Men de som betyder allra mest är mina Älskade döttrar. Tänker så ofta på att jag hade en fantastisk tur, som lyckades efter många år berikas med dessa döttrar!

Vi var på utflykt i torsdags och hade såå mysigt!! Mer om det längre ner i inlägget!

Tänk nu är det knappt en månad kvar till jul, helt otroligt, och i morse så snöade det faktiskt lite. Så vi har lite vitt på marken och ett par minus grader.

Veckan som gått har varit lite hektisk..eller det är ju jag själv som styr det och jag gillar ju när det händer lite!

I måndags var det byte av däck och tvätt av bilen. Sedan åkte jag till Karin, var så längesedan vi sågs men är alltid lika trevligt!!

I tisdags var jag på ultraljud på min mage. Hade en helt fantastisk läkare!! Som visade mig allting..otroligt att se alla små organ där inne i min kropp!
Allt såg så bra ut och det Tackar jag för! Blir verkligen så ödmjuk inför livet!

Efter det träffade jag A-L på Torp och vi fikade på...

 Sedan har jag även träffat Liselotte, Lisa och Jane och fikat. Dock inte samtidigt!

Jag har faktiskt julpyntat klart! Eller jag har inte tagit fram den stora granen, för det gör jag närmare jul!
 Ni som följer mig på instagram har sett lite mera bilder på pyntet och även på det jag bakat!

Jag har ju bakat grovt bröd,mandelmusslor och tårtbotten.

I onsdags åkte jag bussen till Gbg. Gick av vid Hjalmar Brantingsplatsen och vidare hem till Yohanna. Vi fikade och hon hade varit på bageriet och köpt så goda bullar!! Tackar igen för det!
Var en så mysig förmiddag. Sedan följde hon mig till spårvagnen och så åkte jag bara två hållplatser in till stan.
 Lite besviken på NK:s julskyltning. Tänk hur den var när barnen var små!!

 Åt en sallad innan jag åkte hem.

I torsdags hämtade jag Josefine och så åkte vi till Gbg och hämtade Yohanna och sedan vidare till....
 Var en så mysig eftermiddag! Vi gick i lugn och ro, och tänk det var så lite folk både i affären och cafeterian!!
Det är perfekt att vara där sent på eftermiddagen!!

Ja helgen har jag fikat och dag har Lisa och jag varit på Överby.

I morgon blir det Gbg igen och sedan är strax mina 14 dagar med Västtrafik slut.

Tänk i dag är det 41 år sedan jag gick ut från Polisskolan!! Var ha de åren tagit vägen och tänk så mycket som hänt under dessa 41 år!!

Nu önskar jag er alla, en fortsatt ljuvlig söndagskväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Vi tittar på Södertäljepolisen och tunnelbanan, och förundras över hur tufft det är. Noll eller lite respekt, förutom från dem som verkligen visar uppskattning. Otroligt tålamodskrävande. Kul att åka till Ullared :) Alldeles för länge sedan jag var till Göteborg. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika