måndag 21 maj 2018

Att sakna någon....!!!

Att sakna någon som du vet att du aldrig kommer att få träffa igen...den känslan är obeskrivlig!
Jag satt precis och tittade på facebook, och där står det vid sidan " Den här dagen"
Tittade vad det stod och då var det länkat till min gamla blogg
http://www.anglarnafinns.blogg.se

Bråkdelen av en sekund funderade jag på, vad är det för datum i dag? Jo just det 21:a maj....

Denna kvällen om ca 30 min fick jag ett samtal från min mamma som jag aldrig kommer att glömma...

Min lilla pappa hade gått in i koma ca en timma tidigare....
Men nej..det är inte möjligt jag hade ju besökt honom på palliativa på förmiddagen och då var han ju så pigg..och nu i koma??

Döttrarna och jag åkte direkt till lasarettet och lilla mamma kom en timma efter oss.

Ja du lilla pappa...så gick det inte längre! Cancern besegrade ditt liv..och Jag HATAR ordet cancer!!

Så lilla pappa 01.20 fredagen den 22 maj 2010 somnade du in, och jag kommer aldrig aldrig att glömma dig!
Du finns med mig varje dag och jag saknar dig så fruktansvärt!!


Det här blev ett helt annat inlägg, mot vad jag hade tänkt!
Men ibland blir det bara så!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika



1 kommentar:

  1. Beklagar!vet hur det känns min pappa gick samma väg känns så orättvist denna hemska sjukdom,,
    kram wivi

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika