lördag 26 maj 2018

Firat en dag i förväg...och Lata dagar....!!

Go kväll på er!!

Tänk att detta fantastiska väder fortfarande håller i sig!! Sol och så varmt och skönt!
Löpturerna på mornarna blir helt magiska..vindstilla, sol och fågelkvitter..och det bästa av allt!! Jag behöver inte ha så mycket kläder på mig!!

Annars har jag gjort det jag är bäst på!! Fikat med goda vänner och familjen!!

I torsdags var en sådan där "lisa för själen dag" då jag tillbringade eftermiddagen hos Karin!! Vi gick till havet..och det var en sådan där underbar dag!!




I går kom lilla mamma till Torp med bussen, så jag hämtade henne där. Vi fikade och handlade och eftersom det var så varmt så blev det bara att slappa när vi kom hem.

I morse efter löptur och frukost gick vi till Lejas...
 Vi satt givetvis ute, men i skuggan. Kan ni tänka er..mig i skuggan!!

Sedan var det hem, fixa maten och tårtan för på eftermiddagen skulle Yohanna och Josefine med respektive komma hit!
 Jag hade gjort buffé...
 Även ett fruktfat....
 och Till kaffet jordgubbstårta...

Jag blev så Glad för min present!!

 Tack Älskade döttrar, för det!!

Så då firade vi alltså Mors Dag, en dag för tidigt!! Det beror på att Josefine börjar jobba tidigt i morgon eftermiddag, och vad spelar det för roll, vilken dag som man firar på!!

Nu önskar jag alla mödrar en ljuvlig Mors Dag!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Så fint skrivet om din pappa. Jag har förstått att ni stod varandra nära. Vad härligt det måste vara att ha så nära till havet. Vi bor i inlandet och närmsta hav ligger minst 20 mil bort. Mysigt morsdagsfirande och fin present. Att göra saker tillsammans är mycket roligare än prylar. Som du säkert har läst så blir det en tur till Ullared/Rolfstorp/Varberg i sommar. Då får vi åka till havet och bada :) Ha en bra vecka. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika