söndag 20 augusti 2017

Mammografi....Helg...och Laxbutiken!!

Hej på er!

Vet inte om man skall skriva god eftermiddag eller god kväll! Solen skiner och det blåser.  Men enligt klockan är det ju kväll..eller iaf början på kvällen!

I går kväll hade vi åska och som det regnade...Då kändes det nästan som en höstkväll!

Måste ju bara visa er en bild på den veganska hallonpajen som jag åt i torsdags!!

 Sååå god!!!

I fredags morse tog jag en promenad till lasarettet. Skulle dit för mammografi. Alltså det gör så ont..men som tur är så är det ju snabbt övergående...!

När jag sedan kom hem...kom Liselotte hit på fika.
Kvällen var Lisa här på ost och kex.

I går morse, var det på med löparkläderna och ut..Himlen var mörk, men jag tänkte..klarar mig nog från regn! Gjorde jag det?? Nej..kom hem genomblöt!!

Efter dusch och fix var det frukost hos Lisa..och när vi satt där på balkongen så visade sig...
 Passade ju jättebra...eftersom det varit Pride här i helgen!!

Efter frukosten åkte vi till Överby. Gick där och strosade i flera timmar!!

I morse tog jag del lugnt..och sedan var det förmiddagsfika hos Liselotte.

Efter det åkte Lisa och jag till Laxbutiken och åt....

 Jättegott! Men tyvärr hade dom ingen majonnäs så att dom kunde göra en speciell sås till mig..utan fick hovmästarsås..vilket passade så där!
Till efterrätt blev det kaffe och glass.

Ja mina vänner det var min helg i stora drag..och jag hoppas att även ni har haft en ljuvlig helg!
Så nu önskar jag er en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika