torsdag 24 augusti 2017

Vad vore man utan sin familj och vänner???

Go kväll på er!

I dag har det varit lite mulet och regnat..men ganska varmt ändå!

Annars de senaste dagarna har varit så ljuvliga..sol och varmt!! Fast i går morse var det bara +5c så då var det underställ på när jag sprang!

Springer gör jag ju varannan dag..ibland långt och ibland lite kortare. Är så ljuvligt..även om det ibland känns som om jag inte skulle orka en enda meter!

Jag funderar ibland på detta...Vad vore man utan sin familj och sina vänner..och svaret blir självklart!! Ingenting!!

Jag är så glad och tacksam att jag har min lilla familj..med två underbara döttrar och deras respektive!! Min lilla mamma och självklart även lilla faster!

Sen är det ju det här med vänner! Jag har bara riktigt goda vänner och det är jag så glad och tacksam för!
Ni vet dom där andra...som bara tar utan att ge någonting tillbaka..dom var längesedan jag gjorde mig av med!

Så då förstår ni säker att sedan jag var här sist..så har jag fikat med Josefine..och en del goda vänner!

I måndags var Liselotte här på våfflor.

Tisdagen var Josefine och jag på Torp och jag var även själv på Yerba...för just den där egentiden..när man väljer den själv..är underbar..

Vegansk paj igen, denna gången med blåbär..och så en av de bästa författarna...Ann Rosman!

I går morse var jag och klippte mig..blev lite kortare..jag har ju så svårt att bestämma mig..vilken frisyr jag skall ha!!

Efter frissan mötte jag upp Ann-Louise på stan..så gick vi till Yerba.

I dag har jag varit hos Jane och sedan har jag tillbringat hela eftermiddagen på EH på Torp...tillsammans med Agneta.

Sen har jag givetvis även träffat Lisa.

Så ännu en gång vad vore man utan familj och vänner!!

Men nu mina kära bloggläsare skall jag sluta..så jag önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika




1 kommentar:

  1. Hej Hej :D Länge sedan sist jag kikade in. Har börjat jobba efter semestern. I dag är jag ledig. I kväll ska vi äta kräftor med goda vänner och i morgon är vi bjudna på bröllopsfest. Och faktiskt skiner solen. Vi har haft mycket regn den senaste tiden.
    Ser att allt är bra med dig. Håller med dig om att det är viktigt med familj och fina/goda vänner.
    Önskar dig en riktigt trevlig helg. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika