torsdag 17 augusti 2017

Firat mor...Fikat och Mammografi....!!

Go kväll på er!

Alltså dessa dagar även om det varit sol och mulet..så har det varit varmt!
Men man känner på morgonen att luften börjar att bli lite annorlunda!

I tisdags åkte Yohanna och jag hem till lilla mamma och firade henne! Även några väninnor till henne kom.
Jag har så svårt att förstå att min mamma är 85 år!! Om jag har svårt att förstå det...så har hon ännu svårare själv...fniss..

När jag kom hem såg jag att Yohanna lagt ut ett så fint kort på lilla mamma och mig..även skrivit så fina ord till det!! Tackar för det..och vi Älskar dig också Yohanna!!!

 Var goda smörgåsar och även jättegod tårta!

När jag sedan kom hem bytte jag bara om och så gick jag hem till Lisa.

I går förmiddag var jag hemma hos Liselotte och sedan på sen eftermiddagen var det fika på Torp med Josefine och Niklas. Mys!

I morse var jag ute på en löptur..och som sagt luften var så skön.

När jag var klar med frukost..osv..gick jag ut på stan där Ann-Louise mötte upp. Vi gick till Yerba och satt ute och njöt av vädret. Till fikat blev det vegansk hallonpaj med laktosfri grädde. var nog den godaste hallonpaj..eller nästan...som jag ätit!

Sen har jag grejat lite här hemma och Lisa har varit här på kaffe.

I morgon förmiddag är det så dags för mammografi...aj aj..jag tycker att det gör så ont! Men bara att bita ihop..för jag skulle aldrig strunta i att gå dit!!

Men nu mina vänner..önskar jag er alla, en fortsatt skön kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika