måndag 27 februari 2017

Mysig helg med sol.....!!!

God morgon på er!!

Så har då vädret återgått till det "normala"!! Grått, blåsigt och regn!!
Men helgen bjöd på ett fantastiskt väder, med sol!!

Måste börja med lite rapport från Dominikanska republiken!!
Sol..varmt..minst +30c i skuggan..ljuvliga kvällar...osv...avis vem jag?? Nej absolut inte..eller kanske lite..haha.

Så då har sista helgen i fabruari passerat och snart är det 1 mars! Det märks att vi är påväg mot ljusare tider...det är så skönt när det är ljust längre på eftermiddagarna!!

Så våren..det finns hopp!!

I lördags var Lisa här på frukost. Sedan gjorde vi bl a Överby. På kvällen var hon sedan här på pizza och ett glas rött!
Hon hade med sig vinet och även Ginger Joe. Jag har aldrig tidigare druckit det..men måste säga att det var så gott!!

I går morse tog jag det lugnt. Smsade Liselott och frågade om hon ville ha fika..visst skrev hon jag är redan ute och kommer nu!
Eh..hmm..om det blev snabba ryck här..Ja!!!

Städade och tittade på skidor och på kvällen var jag hemma hos Lisa.

Ja mina vänner det var min helg i stora drag!

I morse gick jag upp tidigt..för att..ja precis!! Tvätta.
Skall sedan gå till Yerba..ta med en bok och bara njuta av fika och en god bok!

Så mina vänner..nu önskar jag er alla en fortsatt fin måndag och en ljuvlig vecka!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Vad härligt att få sol och värme den här tiden på året. Det skulle jag också behöva. Som tur är börjar ljuset att återvända, längre dagar. Här har det kommit en hel del snö så det är bara att gå ut och skotta. Remmen till snöslungan har gått av så i väntan på en ny så får jag lite bonusmotion :) Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika