fredag 24 februari 2017

Demat...Landvetter och SOL..!!!!

God morgon på er!!

Kan ni tänka er...det är SOL i dag och ca -5c. Vilken dag det ser ut att bli, och blåser inte! Vilket det gjorde i onsdags!!

Ja dessa dagar var tar dom vägen??
Börjar väl i måndags då!

Jane och jag var på Lejas och sedan var Josefine och jag på Torp. Hon passade på att handla det där sista inför deras resa!

Tisdag och onsdag stod jag på Ica Jätten och demade Bollnäsfil. Gick faktiskt riktigt bra! Men det där med att stå där mejeriprodukter finns frestar på.
Varför?? Jo jag har ju kyl/frys diskar runt mig och det hjälper knappt med alla kläder som jag har på mig!
Gäller att röra på sig hela tiden!

När jag demat färdigt på tisdagen åkte jag hem till Susanne, där stod te,pålägg, grönsaker och nybakat ljummet bröd uppdukat! Såå underbart, att sätta sig till dukat bord!!
Så Tack igen, för en så mysig kväll!!

När jag kom hem på onsdagen kom Lisa hit på kaffe och macka!

I går var det då äntligen dags för Josefine och Niklas att åka på bröllopsresa till Dominikanska republiken!!!

Jag gick upp 04.00, åt frukost och gjorde mig i ordning, så åkte jag hem till dom. Bytte bil eftersom Josefine har en kombi och så bar det av till Landvetter!!

 Punta Cana är platsen dom skall tillbringa 15 dagar!!

Ja vad säger man...ser underbart ut!! (bilderna lånade från nätet)

Jag fick sms i går kväll att dom landat och att det var varmt!! Tidsskillnaden är 5 timmar som dom ligger efter oss.

Jag hoppas att dom får en underbar semester, bara njuter och har det gott!
Josefine har ända sedan hon var liten drömt om att komma  till Västindien och nu är dom där!!

Under tiden som dom checkade in tog jag en kopp kaffe och njöt lite av atmosfären i utrikeshallen!!
När dom var klara satte dom sig en liten stund hos mig..och då fick jag ett silverarmband med en "liggande åtta" av Josefine.
Jag blev så glad för jag älskar den symbolen..och det finaste av allt är!! Att nu har mina döttrar och jag likadana armband!!

Vill ni se det..så finns bild på instagram!! Kan ju fortf inte ladda ner bilder från telefonen och hit..suck!!!

Åkte sedan hem, bytte bil och åkte vidare till Ann-Louise. Där jag var hela dagen!
Kvällen var jag sedan hemma hos Lisa.

Ja då var det fredag!
Vad händer i dag då?

Skall om en liten stund gå hem till Liselott och sedan får jag se vad jag hittar på!

Så mina vänner nu önskar jag er alla, en fortsatt underbar fredag och dessutom en ljuvlig helg!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika