tisdag 2 augusti 2016

Fantastiska Juni och Juli...och För tidig födelsedagspresent...!!!

Go kväll!!

Nu är jag trött på att det Blåser!! För det har det gjort varje dag den senaste tiden!! Som jag skrivit förr, finns ingenting i väderväg, som jag blir så trött på, som just blåst!!!

Hur som helst!

Tänk nu är vi redan inne i augusti månad!!

Jag måste säga att juni och juli var två helt fantastiska månader...alltså vilken sommar hittills...


Jag var ju som ni vet, på ett Fantastiskt bröllop till Josefine och Niklas!
Jag har varit på Marstrand, i Göteborg och Borås. Jag har flugit Hercules, jag har åkt båt, blivit uppassad hos goda vänner med mat, dryck och även nattlogi. Jag har träffat goda vänner och fikat, jag har träffat en blogg/instagram vän, och sist men inte minst!! Umgåtts med mina Älskade döttrar och svärson!!

Så igen!! Vilka underbara månader!!!

Då var det augusti och i söndags var M-L och jag på Snäckan. Sen på kvällen blev jag hämtad av Josefine och Niklas, så blev det Snäckan igen! Även Niklas föräldrar var med, och det var en så trevlig kväll!!

I går var det så dags för tvätt igen och under tiden sprang jag en sväng. När allting var färdig, åkte jag hem till Karin och fikade.

Då var det dagen i dag!

Efter frukosten och lite fix åkte jag till Vbg. Där hämtade jag min födelsedagspresent till mig själv..ha ha.


Jag vet inte vilken Peugeot i ordningen det är..hmm...
Är alltid roligt med en ny bil..men eftersom denna är ungf som den förra så känns det kanske inte som det brukar när man köper en ny bil!?
Hur som helst, så klart att det är roligt med en ny bil!! Så Tack Annika..hihi för den!!

Gick sedan och fikade på Nordfeldts är ett gammalt anrikt fik i Vänerborg. Sååå trevlig personal, och när jag frågade om dom hade någonting som var laktosfritt, så räknade hon upp massor!!
Allt från mackor, bullar till kakor!! Sådant blir jag så glad över, att det finns lite att välja på!

Annars brukar det vara, antingen ingenting eller också maränger och chokladbollar!! Jag gillar inte någonting av det..så därför är jag extra glad när det finns en del att välja på!!

Åkte sedan hem, och gick direkt ner till torget. Där jag mötte upp Lisbeth, så fikade vi på Lejas! Alltid lika trevligt att ses! Men den där timman går alldeles för fort, så nästa gång får vi nog ses efter jobbet!

Har även hunnit med att hämta Josefine så har vi varit en sväng på Torp. Blev bjuden på fika, så Tack igen för den!

Nu mina vänner önskar jag er alla, en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika




1 kommentar:

  1. Hej Annika! Ja det har varit en härlig sommar!
    Vi har haft blåst här också må du tro!Det enda positiva att tvätten torkat snabbt ute:) Fin bil,gillar svart skulle vilja ha det nästa gång kanske... Hoppas du får en fin augusti nu ♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika