fredag 5 augusti 2016

Street Market...!!!

Go kväll!!

Då var det fredag igen, och tanken har slagit mig dom sista dagarna! Var tog Juni och Juli vägen??

I onsdags morse sprang jag, sedan träffade jag Ann-Louise på stan så gick vi till Yerba. Satt som vanligt länge och fikade.

När vi var klara gick vi till torget, för där var det dags för den årliga Street Market.

 Alla dessa dofter och hela atmosfären runt omkring är fantastisk!!

 Vill man inte äta , så kan man även handla. Allt från fudge till korvar och ost. Lite mysigt att se olika specialiteter vad det gäller mat..från olika länder!

När jag sedan kom hem, storstädade jag! Så skönt att få det gjort!

I går morse kom så lilla mamma.
Vi gick till Lejas och fikade, och efter det blev det stan och givetvis även en sväng på torget!

I morse började jag dagen med en löptur. Brukar alltid börja med att först gå lite innan jag börjar att springa. och i morse tänkte jag..den dagen jag inte klarar av att springa, så skall jag gå promenader på mornarna ist.

Jag som egentligen inte gillar att promenera, men kom på det, att jag måste ju fortsätta att röra på mig, även om jag inte skulle klara av att springa!

Sen har vi varit på Torp och avslutade med IKEA där jag köpte födelsedagspresenter till lilla mamma, från döttrarna och mig!

Nu mina vänner önskar jag er alla, en fortsatt mysig kväll och en trevlig helg!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika