lördag 30 juli 2016

Att bli behandlad som en prinsessa....!!!

God eftermiddag denna sista lördagen i juli!

Hoppas ni har det bra, och några av er kanske fortfarande har semester och njuter av den..andra av er kanske redan har börjat jobba..och då hoppas jag att ni njuter av helgen!

Nu skall jag berätta vad jag har gjort dessa dagar!

Jo jag har bakat hälsobröd..


I torsdags kom Ann-Louise till stan, så vi gick till Yerba och fikade....
 Vi gick sedan en snabbis på stan är Uddevalla kalaset, men är ingenting som tilltalar mig!

När jag sedan kom hem, så tog jag min väska..satte mig i bilen och åkte ut till Orust.
Jag var hembjuden till goda vänner på mat och nattlogi!!

Vi har känt varandra i 34 år. Karina och jag lärde känna varandra först..sedan blev vi grannar i Ljungskile, och sedan har åren rullat på! Dom är även faddrar till Josefine.

Har varit meningen länge att jag skulle åka dit, men ni vet hur det är..åren och tiden går..men  nu var det äntligen dags...

 Utsikten från deras altan....

Detta par är fantastiska..och jag känner mig alltid så välkommen!
Vi började med lite snittar och gott att dricka...
 Var en så ljuvlig kväll, så vi kunde sitta ute....
 Så blev det middag..med även där gott att dricka....
Efterrätten avnjöt vi inomhus. Ja eftersom det var ett tag sedan vi sågs..eller vi sågs ju på Josefine och Niklas bröllop, men det blir ju inte att man pratar så, som man gör när vi är själva.

Ja, jag kom väl i säng vid 02.30...

Sen i går morse, serverades jag frukost..som var som en mindre hotell variant...
Efter den gick vi en promenad runt där dom bor..och när vi kom tillbaka var det kaffe och rabarberpaj...

Karina ville även bjuda på middag innan jag åkte hem..men Tack då var det så bra..och ni kan tro att jag var mätt!!

Känslan när jag kommer bort så, och blir uppassad som en prinsessa, är fantastisk!!

Säger det om och om igen!! Ett mer fantastiskt värdpar får man leta efter!!

I går kväll var jag hemma hos Lisa.

I morse sprang jag, vilket jag även gjorde i torsdags morse.

Sen hämtade jag Yohanna så var vi på Snäckan och fikade. Jag har även suttit en stund på balkongen..solen har ju visat sig, men det Blåser!!

Har även varit en sväng på Lejas med M-L..men nu skall jag bara ta det lugnt ikv.

Så mina vänner..nu önskar jag er alla, en fortsatt ljuvlig lördagskväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej :) Vad mycket roligt och trevlig du har varit med om sedan sist jag kikade in. Och vad mycket go fika :) Kul med så många fina vänner. Det är värt mycket. Vad roligt att du träffade en av dina bloggvänner. Att träffa nya människor berikar livet och vidgar vyerna i sin bekantskapskrets. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika