onsdag 1 juni 2016

Välkommen juni månad...!!!!

Go kväll på er!!

Balkongdörren är vidöppen...klockan är 21.40 och det är ljumma vindar som letar sig in i mitt vardagsrum!!

Alltså denna underbara sol och värme som nu varit några dagar..gör mig så lycklig...för att inte tala om kvällarna!!
Jag Älskar ju sol och värme, så för mig är vädret perfekt!

Sen att inte kroppen och lederna inte mår bättre...vad gör det?? Inte ett skvatt!!!

I måndags morse sprang jag..och sedan var det dags att åka och lämna blod!
Tänk att det redan var 4 månader sedan sist!! (vet att jag brukar skriva detta)!

Känns så bra när jag lämnat mina 4 1/2 dl blod..och sedan dessutom gett mina 50:- till Barncancerfonden!!!

Fikade sedan med M-L...och efter det hämtade T mig..så tillbringade vi hela eftermiddagen hemma hos hans mamma. Satt ute och åt middag..ljuvlig...
Till kaffet hade jag med en rabarberpaj...var uppe och gjorde den 06.00...hihi..

I går fm var jag i väg och tvättade bilen...sedan därifrån hem till Ann-Louise...som jag alltid skriver är så ljuvligt att komma dit...
Satt ute hela tiden..men blev lite varmt och som tur var blåste det ju en del!!!
På hemvägen hämtade jag Josefine och så var vi på Snäckan...

I går kväll kom Lisa...så vi satt på balkongen och kan ni tänka er...jag hade +27c mmmmm

Då har vi gått in i ny månad...så jag säger extra Välkommen till juni!!

Är bara 10 dagar kvar i dag..till Josefine och Niklas bröllop!!! Skall bli så fantastiskt...och jag har suttit och filat lite på mitt tal!!

I morse tvättade jag 06.00 och så ut på en löptur! Gick tungt..trots att det var så tidigt..men luften kändes syrefattig!

Har sedan fikat med Jane på Lejas...hem åt middag..hämtade Josefine och så blev det Snäckan igen! Vi gick runt i parken där dom skall vigas..och tittade lite...

Tänk att min "lilla" tös..snart är fru!!!!

När jag sedan kom hem, strök jag lite..då fick jag ett sms av Lisa..om jag ville komma på kaffe..självklart!!

Men nu mina vänner...skall jag njuta mer av kvällen..så jag önskar er alla...


Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. jaa värmen tackar vi för !!...min sambo ger också blod ! och det har han gjort länge !...det är bra det...
    Hoppas allt är bra och ha en fin solig helg !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Ja, vilka dagar vi har! Det är ju det här vi väntat på så länge, jag älskar det. Det är uteliv som gäller, vandrar mellan verandan, ligger där och läser bok, och ner till sjön och ut med båten, knyter fast oss i en boj på mitten av fjorden och ligger där i solen och har metorna ute och det fläktar så gott, det blåser faktiskt varmt! Underbart.
    Igår hade vi kalas och kan man ha det bättre än att kunna sitta ute hela, hela kvällen! Och bara njuta.
    Apropå tal till bröllopsparet, jag har det korta koncisa och väldigt upplyftande talet:
    - jag känner inte brudgummen, så jag kan inte gratulera bruden och jag känner bruden så jag kan inte gratulera brudgummen.....höhö, skulle göra succé! Eller hur! Det är ett citat.
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika