torsdag 9 juni 2016

Bara 2 dagar kvar...och att ladda batterierna..!!

Go kväll på er!

Tänk nu är det bara två dagar kvar, sedan blir Josefine, fru Kronvall!! Min "lilla" tös skall gifta sig, så fantastiskt!!

I går var en sådan där ladda batterierna dag!

Åkte hemifrån strax efter 10.00 och då var det mulet, men kan ni tänka er efter ett litet tag fanns det inte ett moln..så solen lyste från en molnfri himmel!

Var åkte jag då?? Jo till Ann-Louise, som jag säger varje gång..underbart att åka dit och att bli så uppassad!

Fick en ljuvlig rabarberpaj...


Vi pratar och pratar när vi ses, och i går passade vi även på att gå en promenad. Hon visade mig omgivningarna och var hon tillbringat sina somrar....



 Så otroligt vacker promenad...

Efter att ha tillbringat flera timmar där, så på hemvägen hämtade jag Josefine och så åkte vi till Två fröknar. Var ju ett ljuvligt väder så vi satt ute...
 Fick lite extra tillbehör eftersom dom varken hade laktosfri grädde eller glass...

 Ja vad tror ni att vi bl a pratade om? Jo självklart bröllopet!

Stannade till och handlade på hemvägen..sen var det bara in med det..och så var det hem till Lisa och kvällsmat på hennes balkong!!

Vilken ljuvlig dag!!!

I morse var det mulet när jag gav mig ut på en löptur. Sen har det varit växlande väder..mest sol och blåst!

Fikade på fm med Liselott på Wienerkonditoriet  och när jag sedan kom hem satt jag lite på balkongen. Nu ikv har jag varit hos T.

Nu mina vänner önskar jag er alla...

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika