måndag 7 december 2015

Andra advent...och översvämningar.....!!!

Hej på er!!

Kan ni tro..i dag blåser det inte lika mycket och solen kämpar och kämpar för att ta sig igenom molnen.

Men vilket väder vi haft...i går Blåste och regnade det, men trots det tog T och jag en promenad, och när vi gick i Hasselbacken så såg vi hur Bäveån hade svämmat över....



 För att värma oss gick vi till Espresso House och tog en fika. Vi hade tänkt Lejas men där var stängt och Blomsterkroken öppnade först klockan 12.00.

Men jag startade morgonen som jag brukar...
 Älskar ju som ni vet, att äta frukost i sängen...ljuvligt att börja dagen så!

Sen var det ju andra advent...
  Tiden  går så fort...tänk att det snart är jul!!

På eftermiddagen i går, var det meningen att Josefine, Niklas och jag skulle åkt till Snäckan..men på grund av vädret, så blev det Torp och Briggen ist.
Kvällen tillbringade jag hos T.

I morse var det så dags att tvätta...och om en stund skall jag fika med Ann-Louise...sen ikv kommer Lisa.

Skall bli intressant och se...om det kommer någon ny kyl/frys i dag!!

Men nu mina vänner, önskar jag er alla, en fortsatt ljuvlig dag!!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika