lördag 17 oktober 2015

Kusten....!!!

God morgon...ännu en grå och mulen morgon!!

Var ju i Trollhättan i går och fikade med Susanne. Säger det igen och igen...finns ingen som jag skrattar så med, som henne!
Det var inget undantag i går..jag skrattade så tårarna rann..tänk så ljuvligt med dessa vänner!

När jag var på hemväg hämtade jag upp T så åkte vi bl a till IKEA och åt. Kvällen tillbringade jag sedan hos honom.

Vi såg filmen......
" Kraftidioten "
Den var faktiskt ganska bra.

Nu mina vänner skall jag strax sluta, för jag skall åka till kusten och lilla mamma.
Hon skall flytta om några månader så hon behövde lite hjälp...

Så jag önska er alla, en fortsatt härlig lördag och helg!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


3 kommentarer:

  1. Mysigt att du hade de bra hos din vän i Trollhättan .Ja skratta är ju så härligt .Tack för filmtipset .Ha en fin lördag .Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Såg på Tv att ni i södra delarna av landet har mulet väder...men vi här i mellan Sverige vi har soligt och varmt (11 grader ) vi, hihi...har loppisen öppen och har haft ett par kunder, men det är ingen tillströmning precis, men det är inget jag väntar mej heller...det är jätte kul att ha den här på gården...alltid roligt när någon köper, så klart ;))
    Fint citat !!
    Trevlig helg!
    Bia

    SvaraRadera
  3. Hej vännen.. skall lilla mamma flytta närmre dig?! härligt med besök på kusten <3 ha en fin vecka kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika