onsdag 28 oktober 2015

Att se sin yngsta dotter...prova brudklänningar.....!!!

God förmiddag!

Solen försöker kämpa sig igenom molen, och jag hoppas att den lyckas!
Ännu en gång, har ju varit en fantastisk höst hittills!

I går morse var jag ute och gick men så tänkte jag...att jag provar och springa...det gick jättebra! Är ju alltid så, efter att jag hållit upp ett tag och sedan börjar igen..så är det precis det jag saknat!

Åkte sedan och tvättade bilen, när det var klart hämtade jag Josefine så åkte vi till Göteborg.

Började som vi brukar..med en fika på...


 Fröken Olssons....

Vi gick även lite på stan, men det primära var att gå till " Ramona Design " och där skulle Josefine titta på brudklänningar.

Vi fick ringa på en locka för att bli insläppta...och jag säger då det...så många vackra både brudklänningar och långklänningar!

Josefine provade ett par stycken...men sedan plockades det fram en underbar klänning!!

Säger bara det...att ses sin yngsta dotter iförd en så vacker klänning..det var helt magiskt. Den var figursydd och med ett litet släp....inte riktigt vit och med så vackra broderier!!
Hon är vacker i vanliga fall...men med klänningen på...så blev hon..jag  finner inte ord!!

När hon stod där på "pallen" och snurrade runt...så visste jag inte vad jag skulle säga...eller jo nu kan jag säga.... " Du såg ut som en prinsessa, Josefine "

När vi efter ett par timmar var klara där, gick vi till Pizza Hut...


Hade som vanligt en så mysig dag..och jag Tackar för fika och mat!

Då var det dagen idag....

Varit en lugn morgon..
Städat lite och om en stund skall jag gå till Lejas och träffa Yohanna...mysigt!!
Efter det skall Marianne och jag ses...

Sen blir det hem och tvätta..och i eftermiddag kommer May-Britt hit på kaffe.

Men nu mina vänner, så önskar jag er alla en fortsatt underbar dag!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Jag missade förra inlägget, var lite upptagen, men jag har tänkt mycket på dig och undrat hur det gick hos doktorn, nu vet jag. Det låter både bra och inte bra, inte göra operationer om det inte verkar vara bra att göra det......
    Ooooh, var hon så fin Josefine, kan mycket väl tänka mig det! Mammaögat blir lite fuktigt, eller hur!
    Vet du, jag har haft fredagskänsla hela veckan hittills.....märkligt.
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika