fredag 1 maj 2015

Sköna Maj Välkommen...!!!

Go kväll på er!!

Hoppas allt är bra med er, och att gårdagen och även dagen i dag, har varit bra!

Tänk då är det ny månad igen..och nu är vi som jag sagt tidigare..inne i den vackraste månaden!!

I går förmiddag kom min lilla mamma.
Vi fikade och åt middag sen åkte vi till Torp, där vi träffade Josefine och tog en fika. Handlade sedan mat..och när vi kom hem..blev det en god macka och ett glas rött!!

Efter frukosten i morse, gjorde jag en äppelpaj och efter det åkt vi till Snäckan....

 Kanelbullen var varm och god...

 När vi sedan kom hem, hackade jag grönsaker och dukade.
Sen vid 15, kom T och hans mamma hit på middag. El middag och middag..T hade önskat Tacos..så det blev det. Han hade stekt köttfärsen..och jag hade fixat det andra!
Varit en jättemysig dag!

Nu har mor och jag landat i soffan och här skall vi sitta en stund..!!
Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Citatet, så sant såå !!
    Kul med att träffa mamsen ;)
    Ha en fin helg!
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Så mycket jag hade missat då. Vad har hänt med mig.....Har inte riktigt rätta växeln inne tror jag. Mycket fint och härligt du har varit ute på, Gbg verkade mysigt och maten ser god ut för att inte tala om blommorna och sen magnolian. Härligt! Om det bara ville ta och komma lite värme också för nu är det vasst i vinden.
    Ha det så gott, hälsa din mamma!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Härligt att hänga med mammsen! Äta mys tacos och bara njuta av sällskapet önskar en fortsatt toppen helg.
    Sussi på Stolpås

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika