söndag 3 maj 2015

En helg i lugn och ro....!!!

Hej på er!!!

Vädret, tja det behöver jag knappast skriva om, för det är ungefär detsamma dag från dag! Lite sol, regn och så kall vind! Där har ni mitt väder!

I går efter frukosten gick lilla mamma och jag ut på stan. Hon tog kort, för hon skall förnya sitt körkort.
När hon var klar, gick vi till Lejas och fikade...

 Jag åt en hallon och kardemummakaka till det en klick Frozen yoghurt..

Efter det, åkte vi till Torp..kikade runt lite..innan vi handlade lite mat.
När vi sedan kom hem, gjorde jag pizza och till det blev det ett glas rött. Så gott.

Passade även på att baka lite, när ugnen ändå var varm! Så det blev en mjuk pepparkaka och en drömtårta!

I morse åkte vi till IKEA

 Där blev det brunch. Jag tycker egentligen att det är för tidigt att äta, varm mat..men fördel är..att jag behöver knappt äta någonting mer, på hela dagen!
 Våfflor som efterrätt..om jag blev mätt? Ja..och det är jag fortfarande!!

Sen blev det som vanligt BlomsterLandet, innan lilla mamma åkte hem.

Nu har jag satt mej en stund i soffan, efter att ha dammat och dammsugit.

Så mina vänner, jag önskar er alla en fortsatt mysig dag!!

 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


2 kommentarer:

  1. En trevlig dag med mamsen...härligt!
    Vi var på Ikea i lördags...oj vad folk det var !!...den sämsta dagen att åka dit egentligen....men nu var det ett tag sen, så jag sa till mannen att det var på tiden, hihi....lite prylar kom med hem....som alltid ;)....
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Godisfikor, mysigt. Och har man ätit, mycket, tidigt, så är det liksom gjort. Nu ska jag gnälla. Igår var det urtrist väder och idag är det värre. Och är kallt, jag funderar på att avgå. Vi mailas! Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika