onsdag 29 april 2015

Heldag i Göteborg!!!

Hej på er alla!!

Vilket väder det var i morse...!!
När jag vaknade letade sig solen in mellan persiennen...när jag sedan hade ätit frukost...började det att regna..övergick sedan i hagel för att till slut börja snöa!!

Sen har solen visat sig det mesta av eftermiddagen..men det är så kallt..och givetvis blåser det!!

Efter frukost och dusch i morse, åkte jag till Göteborg. När jag parkerat och kom ner i Femman, stod Anki där och vinkade. Vi har inte träffats sedan i Nov..så nu var det verkligen på tiden!

Vi började med frukost på E H i Femman...

Eftersom vi inte träffats på så länge, åt vi frukost i 2 timmar. Så mysigt!
Sen gick vi lite på stan, men brrr...så kallt det var.

Vi gick in i Saluhallen och där blev jag bjuden på Kebab....

 Såå gott! Pitabröd, grönsaker, kebabkött, fetaost...
Tack Anki, för en så mysig dag och god kebab!!


När jag sedan skulle åka hem, gick vi förbi så vackra planteringar...


 Löjtnanshjärtan...så vackra dom är!!

På hemvägen stannade jag till i Kungälv och kexfabriken. Handlade lite...så jag åkte vägen om IKEA där jag lämnade av lite till Yohanna...och sedan vidare till Josefine och Niklas där jag också lämnade av lite...

Nu är jag hemma...skall ta en stor kopp kaffe...och bara ha det gott!!
Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag!! som du vet I löve Göteborg ;)) får testa kebab i saluhallen nästa gång hi hi..kallt har det varit här med idag.I morgon ska det visst bli regn,synd för alla brasors skull..ha en fin Valborg <3 kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej Annika :) Vad många fina och härliga blom och vårbilder du bjuder på. Jag blir så glad. Önskar dig en trevlig och skön valborghelg. Kram Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika