tisdag 12 maj 2015

Regn..och REGN...samt Fildelning....!!

Go kväll på er!!

Måste bara skriva om vädret igen!!
I dag har det regnat och sedan har det REGNAT...eller rättare sagt öst ner! Blåser det då inte?? Jo självklart!!

Alltså, jag är så trött på detta väder!! Var finns solen och värmen?? Är ju snart mitten av Maj!!

Sen var det fildelning!!

Lyssnade på RIX FM i dag. Det var 7 åringar som skulle förklara vad fildelning vart...

En liten kille sa..." Det är när man kör bil och byter fil, hela tiden...för det är precis det min pappa gör..och då tutar alla andra.."!
Ha ha..jag tyckte detta var så kul..fick mej ett gott skratt!!

Vaknade tidigt i morse 04.30..kunde inte somna om, så det blev tidig frukost!
Sen blev det några långa timmar, innan jag hämtade Yohanna så åkte vi till Torp och fikade.Hade en mysig fikastund!
När jag lämnat Yohanna, åkte jag till IKEA och åt middag. Gott och trevligt!

Nu ikv blev jag hämtad av T, så jag åkte med honom hem. Vi såg ...

 Jag tyckte att den var riktigt bra! Sen har jag ju sett både 1 och 2 tidigare..och kanske att jag tycker 1:an är bäst!

Nu mina vänner skall jag titta lite på tv...så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!

 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


1 kommentar:

  1. Ja, nu ger vi upp. Som det regnar och som det blåser och som det åskade i förmiddags, men det har jag redan ojat mig över.
    Ha det så bra på röntgen i morgon.
    Själv gjorde jag nån manöver med min axel idag så nu gör det så ont så jag funderar på jouren om det inte är bättre i morgon. Attans.
    Kramar stora som hus

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika