måndag 11 maj 2015

Rabarberpaj och Röntgen remiss.....!!!

Go kväll!!

Tur att det inte regnar och att jag är ute med paraply...!! Varför då, kanske ni tänker!!
Jo..för isf hade jag säkert landat ute vid kusten någonstans!! Då förstår ni att det blåser! Kan inte säga att jag märkt av, att det varit nästan +19c i dag!

I går var M-L och jag på IKEA en sväng. Där köpte jag med mej en påse kanelbullar och när jag sedan parkerat bilen...gick jag hem till Lisa och drack kaffe!

Eftermiddagen blev sedan solig och fin! Jag blev då hämtad av Josefine och Niklas, så åkte vi till Snäckan. Tänk er..vi satt ute i solen!!!

Tog det lugnt i morse. Sen kom M-L hit på kaffe.
På eftermiddagen gick jag ut på stan, mötte upp Ann-Louise och så gick vi till E H och fikade .

Sen har jag varit och lämnat en påse med kläder till " Pay it Forward ". När jag sedan kom hem, satte jag på kaffet, så kom Lisa hit på kaffe och ljummen rabarberpaj!!


 Gott med den där första rabarberpajen....

I dag fick jag....
 Så på onsd skall jag gå dit....
 Har även ringt till ortopeden, så när dom får mitt remiss svar..hör dom av sig....
Sen får jag se vad som händer..om det blir som det står här..protesoperation...ja ja..får ta det då!

Nu mina vänner, skall jag titta lite på tv...så jag önska er alla..en fortsatt mysig kväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


2 kommentarer:

  1. Bor vi i samma del av landet? Igår var det iofs hyfsad temperatur här men stormade och småregnade och jag hade flyttat ut dynor och grejer och fick ta in dom igen. Det regnade på tvärsan in, det var första gången jag fått bära in dynor under en hel säsong.
    Sen ska vi inte tala om idag. Och i går kväll och i natt och åskan på förmiddagen idag. Det är bara så fel allting. Jag avgår. Men vart?

    Har du redan fått tid för röntgen, det gläder mig, och att ortopeden skall ringa dig gläder mig också. Men varför bryr dom sig inte om mig......det är gräddfil för vissa, så är det bara. Men jag är glad för din skull och du ska veta att om det blir "hip replacement" som låter mycket bättre än protes så retades jag och skrattade åt Peter när han hade fått sin protes......han skrattade faktiskt också, det låter så drastiskt.
    Hoppas det går bra på röntgen i morgon.
    Med vänliga hä.......du vet, nu är det snurrigt, nu trodde jag att jag höll på med en s k skrivelse till NU sjukvården, tror jag.......
    Kramar menar jag förstås!

    SvaraRadera
  2. Mums för paj...mannen ska baka pajer när dottern tar studenten i juni...sen ska vi väl ha lite annat gott också förstås ;))...jaa det är en hektisk tid framöver nu...alltid så i juni...men man får ta det med ro;).
    Kram på dej!
    Bia

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika