onsdag 4 februari 2015

Stamrenovering...och mysig dag med besök på bl a 2 Fröknar...!!

Go kväll!!

I dag fick jag en lapp i brevlådan från mitt hyresbolag. Stamrenoveringen kommer att börja i mars.
Så då får jag se, när det blir aktuellt i min trappuppgång. Meningen var sept/okt.. Men det ger sig.

Jag kommer att få tömma allt köket och badrummet den dagen det är dags. Kök och badrum skall ju "blåsas ut" helt och hållet!
Så när renoveringen börjar, packar jag min kappsäck och "flyttar". Jag kommer att sova några nätter, än här och än där.
Kan ju inte bo kvar, dels för oväsen och damm...sen dusch och toalett på gården, fungerar också dåligt för mej!

Men tänk..när det är klart!! Sååå fint det kommer att bli!!

Hade en morgon i lugn och ro. Sedan hämtade jag Lisa, så började vi med en tur till 2 Fröknar...

 Vi satt i lugn och ro...njöt av...
 Underbar äppelpaj, med ett täcke av havregryn och corn flakes
 Så gott!

Sen åkte vi vidare till IKEA. Gick och kikade lite, handlade..pratade lite med Yohanna och sedan avslutade vi med middag.
Vidare till City gross innan det var dags att fem  timmar senare, åka hem!

Men nu mina vänner skall jag fixa en kopp kaffe. Så jag önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!

" Kom ihåg!!!  De lyckligaste människorna är inte de som har det bäst...utan de som på bästa sätt, använder det som de har" !!

(bild lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika