tisdag 3 februari 2015

GRATTIS...!! och ännu en härlig dag...!!

God förmiddag på er alla mina läsare!!

I dag börjar jag med att.....

Säga GRATTIS till "bästaste" svärsonen, som fyller 30 år idag! Hoppas att du får en mysig dag, innan det är dags för jobb igen!

Vaknade tiiidigt, skickade då sms till Niklas, och sedan pratade jag med Josefine i tfn. Dom jobbar ju bara nätter, så när jag vaknar tiidigt och inte kan somna om...skickar jag ibland ett sms till Josefine.
Jag hoppas att  foten mår bättre, och att den inte blivit mer svullen!! ( Hon skadade foten, på jobbet i natt).

Åt frukost vid 06, och passade även på att ta en lång påtår. Är skönt att bara mysa så tidigt på morgonen!

Om en stund skall jag träffa Marianne på Lejas, och sen i eftermiddag skall jag åka till min faster. Har lovat att köpa med en semla till henne så först vägen om Einars konditori.

På hemvägen stannar jag nog till på Torp och handlar lite. Ev kommer Josefine dit också. Beror lite på, vad klockan blir.

Skulle även behöva åka vägen om IKEA, T fyller år på fredag, så jag hade tänkt att köpa några saker där till honom.

Men nu mina vänner, skall jag fortsätta titta på dom små lätta snöflingorna som dalar ner...och även slänga ett öga på Malou efter tio.

Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Aha då blir det firande av bästa svärson då förstår jag! Ja här är det många varje månad som fyller år som vi känner men ej grattar som tur är:)Är så suugen på en semla också men drar på det så kanske jag glömmer :) Kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika