söndag 8 februari 2015

Soliga dagar...!!

Varit ett par ljuvliga dagar, med sol! Tänk så mycket lättare allting känns och har ni märkt, hur ljust det blivit på eftermiddagen!

Go kväll på er förresten!
Hoppas att allt är bra, och att ni har njutit av helgen..om ni varit lediga!

Trots att det var fint väder igår, var jag inte ute genom dörren!
Startade lördagsmorgonen med att tvätta. Sen kom Liselott hit på 11.00 kaffe. Jag hjälpte henne med lite bilder och text på Instagram.

Sen på eftermiddagen kom M-L hit på kaffe.

Jag kikade lite på Melodifestivalen, men som vanligt tycker jag att det inte är någonting att ha!

Vaknade även idag till en solig dag! Så ljuvligt!

M-L och jag åkte till IKEA på fm, där jag åt lite frukost. Sen vidare till Torp, och där gick vi i lugn och ro.
Hem och parkerade bilen och sedan gick jag vidare hem till Pia.

Det var så längesedan vi sågs! Faktiskt innan jul. Jag blev bjuden på lite mat och det var så trevligt!! Hade ju massor att prata om, så några timmar gick så fort!

Nu sitter jag i soffan och skall bara "vara"!  Jag hoppas snart att min förkylning...eller rättare sagt täta näsa, snart skall släppa. Jag har varit tät sen innan Nyår, så nu får det snart ge sig!

Fick förresten svar på mitt kalcium prov härom dagen. Det var helt normalt! Så trots att jag är laktos, får jag tydligen i mig tillräckligt ändå!

Nu mina vänner, önskar jag er alla, en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



1 kommentar:

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika