fredag 6 februari 2015

Grattis...!!!

Go kväll på er!

Ännu en härlig dag! Vaknade tidigt...frukost, tidning och lång påtår, precis som dagen skall börja!

Sen att solen har visat sig delar av dagen, gör ju inte det hela sämre!!

Då var det ytterligare en födelsedag idag. Säger ännu en gång Grattis till T!

När frukosten var avklarad hämtade jag Älskade Yohanna, så åkte vi till Torp! Hade en så mysig förmiddag, fikade på Espresso House, gick lite i affärer, och vi hade det bara bra!

Hem, blev hämtad av T så åkte vi till hans mamma, där middagen som vanligt var färdig! Säger det igen, så underbart att sätta sig till dukat bord!
Jag fick välja vad jag ville ha till middag...fisk eller kött. Så jag valde fisk. Såå gott!

Efter maten blev det kaffe och kladdkaka, och även det som vanligt..mycket att prata om.

Mätt och nöjd är jag nu hemma igen! Skall kika lite på skidskyttet, och bara njuta en stund i soffan!

Så jag önskar er alla, en fortsatt ljuvlig kväll!!


 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika




2 kommentarer:

  1. Hej Annika! inte dumt att bli bjuden på middag! numera uppskattar man det enormt..hoppas du får en fin helg <3 kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Grattis till T då! Många som fyller nu Annika! Trevlig lördag ♥ Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika