tisdag 10 februari 2015

Mysig fika...tredje gången gillt och middag i solen...!!

Go kväll på er!!

Alltså vilket väder det var igår!! Strålande sol och +9c i skuggan! Var bara tvungen att sitta lite på balkongen, åt även middag där i solgasset!!
Passade även på att putsa fönstren i vardagsrummet och sopa av balkongen. Kändes som en vårdag!!

I går förmiddag kom Lisa hit på kaffe, fikabröd hade hon köpt med sig..vilket jag tackar för!

Sen på eftermiddagen var jag hos Liselott på ....

 Så mysigt. Hon ville tacka för att jag hjälpte henne med Instagram.

Direkt från henne och hem till T.
Då var det dags igen..för tredje gången att byta överdragen till soffan...

 De tidigare överdragen har blivit "slitna" efter bara ett par veckor. Så nu är det sista gången som vi byter!!

I morse, eller morse och morse...vaknade 03.10 efter att ha sovit ca 3 tim . Klarvaken!! Läste Bohusläningen och tittade på tv till 05.00. Sen slocknade jag, för att vakna vid 06.00.
Ja ja tur att jag iaf sover lite...hihi

Åt frukost vid 06, i lugn och ro, njöt även av en lång påtår! Brukar alltid säga det...att jag älskar när dagen börjar så!

Sen på förmiddagen kom Anki hit, var ett tag sedan vi sågs, så det är alltid massor att prata om!

Nu på sen eftermiddagen träffade jag Älskade Josefine, hon hade varit och fixat håret. Blev så bra!! Säger som min pappa alltid sa "Allt klär en skönhet"!!Visst är det så!!!!

Vi gick till Espresso House och fikade, vilken jag blev bjuden på. Tackar för det! Som jag brukar skriva, alltid lika mysigt att fika och sitta i lugn och ro och prata!

Nu mina vänner är det lite tv som gäller, så jag önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Åh, 9 grader i skuggan!? Härligt! Vi hade dryga 10 grader i solen.... ;) Längtar efter vår nu!
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika