söndag 1 februari 2015

Revy...och Kalas....!!

Go kväll på er!

I morse när jag gick upp, och tittade ut genom fönstret snöade det. Sen har det snöat lite då och då under hela dagen.
Tittade precis på termometern och det är -3,5c just nu.

I går var T och jag på revy...


 Måste säga att den hade sina poänger! Fick mej några riktigt goda skratt! Tänk att dessa amatörer, kan vara så duktiga och vilka talanger de är!!
T:s mor, var "bara" med lite och sjöng. Hon håller sig numera mera till att skriva lite saker....
Var en mysig eftermiddag!!

På förmiddagen idag kom M-L på en kopp. Sen på eftermiddagen åkte jag till BlomsterLandet köpte en bukett blommor innan jag åkte vidare till Josefine och Niklas.
Niklas fyller 30 år på tisdag, men eftersom dom jobbar då, var det kalas idag!

Till kaffet var det sååå goda kärleksmums som Josefine hade bakat, och sedan hade Niklas gjort tårtan..

 Såååå god...jag verkligen Älskar denna tårta!!!
 Vi var nog runt 15 pers..vardagsrummet är inte så stort, men självklart "knödde" vi ihop oss och alla fick plats!

Så jag Tackar för en så mysig eftermiddag!!

Nu mina vänner säger jag.....


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika